
انواع طراحی غرفههای نمایشگاهی تجاری و صنعتی
ظاهر غرفههای نمایشگاهی تاثیری قدرتمندی در ذهن مخاطب دارد. طراحی غرفه نمایشگاهی نشان دهنده شخصیت کمپانی، برند و محصولات شماست. اما غرفههای مختلف و متناسب با هرشرکت از لایههای زیادی تشکیل شده و ویژگیها و انواع مختلفی دارد. در این مقاله ما به شما کمک میکنیم که انواع مختلف این طراحی غرفههای نمایشگاهی را بشناسید.
غرفه مناسب خود را انتخاب کنید.
در طراحی غرفه نمایشگاهی انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها این فرصت را به شما میدهند تا کسب کار خود را به گونهای معرفی کنید. بهترین طراحی غرفه نمایشگاهی آن است مه نشاندهنده برند و هویت شما باشد. پس حتما طراحی متناسب با برندتان را انتخاب کنید.
سایزهای استاندارد برای طراحی غرفه نمایشگاهی
جالب است بدانید غرفههای نمایشگاهی در سایزهای مختلفی طراحی میشوند اما سه سایز استاندارد برای آنها وجود دارد: ۱۰ * ۱۰ - ۱۰ * ۲۰ - ۲۰ * ۲۰
انواع طراحی غرفههای نمایشگاهی
غرفه نمایشگاهی جزیرهای
طراحی غرفه نمایشگاهی جزیرهای بیشتر در سایزهای ۲۰ * ۲۰ یا بزرگتر انجام میشود. این غرفهها از چهار طرف امکان نمایش دارتد و به طور معمول طول سقف آنها بین ۲۰ تا ۳۰ است. با این غرفهها میتوانید بیشترین تعداد بازدیدکننده را داشته باشید.
غرفه نمایشگاهی خطی
این غرفهها فقط از یک طرف فضا دارند و قابل مشاهدهاند. غرفه نمایشگاهی خطی در اندازههای ۱۰ * ۱۰ و ۱۰ * ۲۰ به همراه یک دیوار بلند در پشت به ارتفاع ۸ طراحی و ساخته میشوند.
غرفه نمایشگاهی شبه جزیرهای
این غرفهها از یک سمت در مجاورت با یک غرفه دیگر و از سه سمت دیگر دارای فضا هستند، در بیشتر نمایشگاهها، طراحی غرفه نمایشگاهی شبه جزیرهای باید به گونهای باشند که قسمت مشترک با غرفه دیگر ساده باشد و در محتوای گرافیک آن لوگو و تبلیغات استفاده نشود. سایز معمول برای این غرفهها ۱۰ * ۲۰ یا بزرگتر است.
غرفه نمایشگاهی قابل حمل
این نوع از غرفههای نمایشگاهی سریعترین راه و ایدهآل ترین کار برای اولین دوره حضور در نمایشگاه است. علاوه بر این، شرکتهایی که بودجه کمی برای طراحی غرفه نمایشگاهی اختصاص میدهند، میتوانند از این نوع غرفهها استفاده کنند. این غرفهها سریع نصب میشوند و در اکثر آنها یک پوستر بزرگ گرافیکی وجود دارد که این فرصت را به شما میدهد تا برندتان را به خوبی نشان دهید.